close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 無線網路的問題
Feb 9th 2014, 18:48, by Jainpi

作者Jainpi ( )

看板ask

標題[請問] 無線網路的問題

時間Sun Feb 9 18:48:15 2014

最近要搬到新住處 房東有提供網路但沒wifi 想請問如果我要使用wifi的話 可以用哪些方法呢? 我自己有筆電,有看到說可以直接用筆電當AP 但是我在自己家裡測試失敗了 正常來說是可以的嗎??? 我還是用再戰十年的XP作業系統 還是直接買一個AP接上網路孔就好了嗎??? 設定會不會很麻煩 需要跟房東要帳密嗎?? 或是有甚麼更方便便宜的方法呢 我是要分享給手機使用 搜尋過那附近好像都沒其它wifi的訊號 謝謝~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.172.141.164

GW40112:看來直接買AP對你來說會比較省事 02/09 18:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bursegze 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()